DE BRUGSE PETANQUECLUB

De Brugse petanqueclub is uniek in de regio. Deze prachtig club gelegen in de groene gordel in de schaduw van de Brugse historische binnenstad telt 42 buitenterreinen en 6 verwarmde binnenbanen. De Brugse petanqueclub is elke speeldag open vanaf 14 uur.

Gesloten op maandag en zaterdag. Bijna iedere maand staan er meli-melo wedstrijden met mooie prijzen op onze actviteitenkalender. Jaarlijks is een winter- en zomercompetitie en een individueel Clubkampioenschap. Zowel beginnende spelers als gevorderden vinden hier hun gading.

Even verpozen tussen de wedstrijden in kan op ons aangename zomerterras met ruim 80 zitplaatsen. We kiezen bewust voor bugdetvriendelijke consumptieprijzen.

Kortom, een ideale combinatie van sport en ontspanning waar jong en oud, beginner of gevorderde in harmonie en vriendschap kunnen samen spelen.